Zanger Mamas and the Papas had seks met dochter

By Banzay on 07:22

Filed Under: ,


AMSTERDAM - De Amerikaanse actrice Mackenzie Phillips heeft jarenlang een incestueuze relatie gehad met haar vader John Phillips, zanger van The Mamas and the Papas.
De 49-jarige actrice vertelt in haar autobiografie hoe ze op haar negentiende werd verkracht door haar vader. De zanger/gitarist van de band onderhield daarna twee jaar lang een incestueuze relatie met zijn dochter, aldus het Amerikaanse showbizzblad People.
De oud-One Day at a Time-ster vertelt hoe ze voor het eerst seks heeft met haar vader op de avond voor haar huwelijk. Ze zou gaan trouwen met Jeff Sessler, een crewlid van de Rolling Stones. "De avond voor het huwelijk kwam mijn vader opeens langs. Hij wilde dat ik het trouwfeest zou afblazen. Door de drugs ben ik daarna buiten bewustzijn geraakt. Het enige dat ik nog weet, is dat ik wakker werd en merkte dat mijn vader seks met mij had", zegt de Amerikaanse tegen het blad.
De incestueuze relatie hield daarna nog twee jaar aan.
Vader en dochter waren beide zwaar verslaafd aan drugs. John Phillips overleed in 2001.

0 comm. for this post

Отправить комментарий